Azi e meci nene!:)

Azi este primul meci din acest an din Champions League… ei da…si cine cine?? Inter – Manchester:>….i love it!

Nu stiu daca am zis vreo ceva despre mine asa cu foc pana acum, insa ceva ce stiu sigur si nusht, culmea de unde vine acesta valvataie a mea pt FOTTTTBALLLLL!…DA… nu prea am la suflet asa o echipa anume cert e insa k iubesc sa ma vizionez chestii de genul, sa stau cu sufletul la gura, sa tip sa urluu…si s strig HAI ROMANIA! cat ma tin plamanii atunci knd e cazul:)

Cele mai frumoase zile in care pot spune ca am fost cea mai infocata microbista din my city…si zile in care m-am simtit barbata:)) au fost cele in care Romania a jucat la Euro ….terasele pline..si dai cu bere …dai cu seminte(bine k nu am degustat chiar tot:P si oricum) si goarne si fluiere steag si muuuult galben…uff deja ma cuprinde sentimentul patriotic:))…si batai din palme…si lacrimi pt ratarea penaltiului pe care l-a executat Mutu ..etc…eu eram singurica printre fara mijto cred 100 de barbati:))…si tipam tare tare!:) ce-i drept imi place … de felul meu eram mai baietzoaica inainte [nu ca acum nu as mai fi] si ma incadram perfect …oricum ma simt bine cu privire la acest domeniu. Ba chiar stiind cate ceva ceva si urmarind stirile sportive si alte evenimente legate de asta sunt „mandra” catusi de putin de faptul ca baietzii se bazeaza pe mine( caci pretenii stiu de ce)!

Acum nusht cu cine sa tin…cu Inter ca joaca Chivu si merita si el sa castige sau cu Manchester , echipa care ce-i drept mereu a fost una din preferatele mele:X:X:X pentru a impaca si capra si varza…mai bine iese egal…dar imi doresc sa fie un meci frumos:)

VIZIONARE PLACUTA! 21.45 PRO tv!

One response to “Azi e meci nene!:)

  1. si al draq ca egal a iesit =)) :>

Lasă un răspuns

