Sparkle…

Fata in roz incepe sa se transforme si … pe parcurs am observat un lucru benefic „FATA” vrea sa fie un fel de „feshan aicon” defapt ea se crede mirobolanta eu nu sunt de aceeasi parere …poate ca prin ceea ce descriu par a fi nesimtzita la puterea n insa atentia marita:

E dimineatza si fata isi face aparitia … e cool, e ea si numai ea si nimeni nu exista si fata astazi e-un pic km narcisista.Intra se dezbraca de haina roz, plouata si genta si-o arunca in(tr-un) mod nervos pe banca…cu buze tzuguiate ea pasul si-l indreapta catre boy-frendul care speriat-n baca asteapta…si vine km turbata si pe la noi la banca, dar noi km nesimtzite  o „admiram” si cu zambetul pe buze ii uram cele mai bune ganduri. Dar vai de-ndata ea se trezi deodata : „fii sicera si spune-mi : arat eu a tzaranca?” Crucis uitandu-ma ii zic.”.nu” …”dar tie nu tie frig?”

Afara sunt -2 grade si fata se arata putzin preocupata de felul-n care arata… ea este „TRU” cu oja roz, cu haina ei prea tare roz…si in picioare cizmulitze [:>] cu tocuri mari, km ciuruite …si un colant si o margica si o chestie km subtzirica …ea….of…ea… ofta si-n oglinda se tot admira …asa e „fata” cea dintai e „fashan aicon”, traieste-n bule de sapun:)

Pacat de ea n-am ce sa spun …ea e dragutza insa …pacat de felun-n care se imbraca si ceea ce vrea ca sa para caci cu limbajul colorat pot spune k-si intrece  si geaca roz BOMBON! Sufera de nebagare-n seama si cum, se poate? NU…clar NU si uite asa arunca-n vant o serie de injuraturi.Uite unul deja rade intr-un coltz altzii se dezgusta si fata uitandu-se in jur se simte chiar putin cam mandra.

Colac peste pupaza nu e de-ajuns sa vii asa la -2grade …trebuie sa dai cu haina de pamant si sarmalutza din par de-ndata este gata( ce-i drept nu-i sta chiar rau …ba chiar fata de cum e de obicei mie imi cam place) dar zise ea        ” Fara sclipici eu simt k mor, eu sunt o sparkle toata”  [B-) ] …si de haina se arata un  costumas  o, Doamne! eram sub masa;)) prea rosu ….foarte rosu si din satin si fusta si corset si cu dantela si sclipici si cu margele semana cu-n mascarici…i fara pic de sarcasm ma-nclin si spun CINE AR FI VAZUT-O AR FI RAMAS …uimit:))[ k sa fiu dragutza;;)]…

Ea nu e rea, pacat k sufera prea mult de ea si cand o vad k mi s-adreseaza spunandu-mi lucruri cik „jignitoare” , culmea legate de vestimentatie…eu o privesc si o privesc si cateodata sincer imi vine s-o plesnesc… e clar ca intr-o zi o sa citeasca acest post si o sa-mi zica: *********************************************** **** **  *** …etc

eu nu ma simt prost ci din cotra imi asum raspunderea …si ce-o sa fie o sa fie…stiu k asteptarea nu inseamna vesnicie:D… mai revin cu amanunte la -grade si in curand la cald k iarna e pe duca…

ZBYE!

3 responses to “Sparkle…

  1. „Colac peste pupaza ” – ea este pupaza 😀 super povestea…e horror nu?

  2. Mai mai…nu stii sa apreciezi o femeie in adevaratul sens al cuvantului….trebuie s`o lasam sa viseze si ea cu ochii deschisi…ca cine stie cum ma supara si o sa`i inchid si ochii cu vreo doua palme si gura aia mare!HEY pa

  3. Ce sa mai…in Romania totul se exagerea si persoana de fatza nu prea isi da seama cat de penibila e…numai prin felul in care te uitzi la ea ar trebui sa-si dea seama:|, dar din pacate asta se pare ca o depasteste..saracutza..o stim cu totzii cum e..ne-am obisnuit cu ea..sunt altele mai rele decat ea..si la urma urmei..hai sa nu mai fim asa rautacioase si sa vedem si partea buna a lucrurilor(nu ca ar fi neaparat ceva de laudat in acest caz,dar in fine).. :-j and so on…cu pitzipoancele cele tzarancutze din orashelul nostru minunat

Lasă un răspuns

