E grele….

De cateva zile sincer cu tot regretul Dumnezeu sa-l ierte pe handbalist-ul Marian Cozma (cred) insa ma bantuie imaginea lui caci apare peste tot…bineinteles k e dureros si dureros ar fi pentru oricine si mai ales atunci cand esti atat de tanar. In fata mortii toti suntem egali si nu avem cum sa ne opunem oricine si oricum am fi si Doamne intr-adevar te marcheaza astia cu tv-ul lor care de acum se copiaza unii pe altii mai rau ca piztipoancele din targ pardon din „clab” k dau toti una si aceeasi stire … cred k acum reporterii isi dau articolele intre ei unii relaxandu-se k prea apar aceleasi vesti intr-o alta ordine bineinteles k poate vrei sa o mai vezi o data si dai pe canalul cutare…cred k acum rating-ul se masoara in ” cat de simpatic” e prezentatorul ala ….ufff… si nu in calitatea continutului …ma scuzati in decolteul Andreei Esca  ma simt penibil atunci cand scriu asta knd ma gandesc ca una din optiunile mele de admitere e chiar la jurnalism..sper sa am noroc insa ….nu zi hop pana nu ai sarit ….

O admir pe Bad Pitzi e mult prea tare fata…adica asa da …spune nene lucrurilor pe nume si numai barfi pe la coltzuri … azi mi-am adus aminte si cum am un pic de timp am intrat pe al ei blog si iar mi-a venit inspiratia:))) iar mi-am adus aminte de specimenele de prin al meu liceu..si are dreptate Bad Pitzi ca multe au inceput sa-si procure insecte colorate si sa le agatze in cap dar pacat k astea fiind mai mici si mai incuiate k nu suntem de la Bucale na si in „clab” la noi sa vezi lume in trening e ceva normal :)) [a gresit intrarea cred da le-a placut k erau luminitze , era colorat] asa scuzati-mi paranteza … astea mici d-le nu stiu sa-si asorteze buburuzele ba mai mult si le mai umplu si de sclipici…si am o fata cate apuca rasul knd o vezi dar nu ai cum sa-i zici k dak ii spui k n-are gust se supara si intelege k e tzaranca defapt ce sa mai cred k se apropie de apogeu fata asta… roz e ea si roz e lumea toata pt ea si roz ar trebui sa fie si iubitul ei dak s-ar ptea cu tot cu ” accesorii” :)). E „bombonik” toata scumpa de ea …e bine k mai avem si aparitzii de astea k mai dau si ele motive de barfa si motive de ras si rasul e bun…rasul ingrasa:) cred k de 1 martie k e pe vine o sa-i daruiesc o ganganie roz k sa fie si ea in trend …k nu are asa ceva si nu e bine k asta inseamna k garderoba nu e completa si nu se afiseaza cum trebuie…e frumoasa culoarea roz dar LIMITATA! nu faces exces DE ROZ !:)) rozul dauneaza grav aparitiei:)

v-am poopacit!>:D<

One response to “E grele….

  1. I agree… ai totala dreptate… btw i lav iu hard:)

Lasă un răspuns

