Pentru prima data

E prima data cand incep sa ma detasez scriind aici, defapt acesta este inceputul si cred ca e unul genial avand in vedere cum as putea sa ma exprim mai bine si mai simplu si sa pot evada  intr-un loc numai al meu in care imi pot imparti bunele si relele si tot ceea ce ma apasa si unde pot discuta liber. Adica cel putin asa cred eu …cum as putea sa o fac mai bine ??? e bine sa te duci undeva sa inchizi ochii si sa tzipi pana cand e totul bine si te incarci cu energia necesara pentru a continua, pentru a pasi peste toate neajunsurile, toate lucrurile deranjante, toate chestiile amorfe…eu sunt o persoana simpla cu vise marete … o fata ca oricare alta, dar care poate tinteste catre alte scopuri :))  ce penal suna…dar cam asa e…of numai am timp acum pentru a incepe de dezvolt ceva asa ca trebuie sa abandonez jocul runda asta insa revin in level 2;) zbye!!!!!!

Lasă un răspuns

